VectorWorks forum: Ramen En Deuren - VectorWorks forum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1

Ramen En Deuren vectorworks naar C4D

#1 Gebruiker is offline   happy2011 

• Nieuwkomer Forum
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 07-January 11
  • Stad:antwerpen

Gepost 27 January 2011 - 04:15 PM

Ik heb het probleem dat ik niet weet hoe ik mijn schrijnwerk en glas van mijn raamwerk in bepaalde klasse krijg, zodanig als ik het importeer naar C4D het glas en schrijnwerk een materiaal kan toekennen. Het Raamwerk komt uit de bibliotheek van vectorworks.

Voor ik de tool begon tegbruiken in vectorworks tekende ik alles zelf en dan was dat geen probleem, maar wou nu toch wel die mooie tool gaan gebruiken.

Alvast bedankt.
Platform; pc
Operating system; Windows 7
Versienummer; Vectorworks 2010
Modules; Standaard, Architectuur&Interieur
Renders software; Renderworks, Cinema 4D
0

#2 Gebruiker is offline   BaRa 

• Bart
  • Groep: Administrators
  • Lid geworden: 18-June 04
  • Stad:Gent

Gepost 01 February 2011 - 04:40 PM

Dat doe je via het laatste tabblad van het raamtool. Daar kan je bepalen op welke manier de componenten grafisch moeten worden weergegeven. Een van de opties is om de grafiek te laten regelen door de eigenschappen van de klasse. Je kan op die manier een raamonderdeel koppelen aan een klasse. En als je dat doet voor een 3D-onderdeel (die je kan controleren als je op het 3D-assenstelsel klikt), dan zitten je raamonderdelen in de juiste klassen.
MacOS Skunk - altijd de nieuwste versie van VW en C4D

"We moeten partij kiezen. Neutraliteit is in het voordeel van de onderdrukker, nooit in het voordeel van het slachtoffer." - Elie Wiesel
0

#3 Gebruiker is offline   happy2011 

• Nieuwkomer Forum
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 07-January 11
  • Stad:antwerpen

Gepost 15 February 2011 - 10:20 AM

Bekijk Post BaRa, op 01 February 2011 - 04:40 PM, zei:

Dat doe je via het laatste tabblad van het raamtool. Daar kan je bepalen op welke manier de componenten grafisch moeten worden weergegeven. Een van de opties is om de grafiek te laten regelen door de eigenschappen van de klasse. Je kan op die manier een raamonderdeel koppelen aan een klasse. En als je dat doet voor een 3D-onderdeel (die je kan controleren als je op het 3D-assenstelsel klikt), dan zitten je raamonderdelen in de juiste klassen.

Oke bedankt ik ga dit alvast eens uitproberen
Platform; pc
Operating system; Windows 7
Versienummer; Vectorworks 2010
Modules; Standaard, Architectuur&Interieur
Renders software; Renderworks, Cinema 4D
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers