VectorWorks forum: Renderen Onstabiel - VectorWorks forum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1

Renderen Onstabiel renderen werkt twijfelachtig

#1 Gebruiker is offline   Jim 

• Forum Kenner
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 31-August 08
  • Stad:Leiden

Gepost 13 June 2017 - 09:08 PM

Hallo beste gebruikers van VW

Ik wil een zichtvenster renderen maar dan laat VW maar een klein deel zien en dat renderd VW niet eens zoals het zou moeten zijn.
Bijvoorbeeld een jpg maakt VW helemaal grijs en voor de rest geeft VW helemaal niets in de rendering.

Als ik met de muis over de zichtvenster schuif dan laat VW wel de onderdelen zien, dat kleurt dan even grijs op

OpenGL doet t ...... , draadstructuur doet t, dan weer mijn Renderworkstijl actief maken en dan maar hopen dat VW deze uitvoert bij het BIJWERKEN van het zichtvenster.

Het gekke is dat ik soms dagen het probleem niet heb en dan weer diverse keren weer wel met verschillende projecten.

Geeft een onstabiele situatie.

Wie heeft dit al eens meegemaakt en wie heeft een oplossing?

Ik heb het al eerder met VSS aangekaart, daar schijnt t wel probleem bekend te zijn

** Grafische kaart is ok
VW 2017 / Renderworks
Windows10
0

#2 Gebruiker is offline   nidecker 

• Expert
  • Lid geworden: 17-June 04
  • Interests:3D-Windsurfen-snowboarden-MTB
  • Stad:Brasschaat

Gepost 14 June 2017 - 07:53 AM

Ik heb dit nog niet meegemaakt en ik doe veel renderingen. Misschien eens alles opnieuw instellen van camera's - belichting - renderstylen en achtergrond.
Freelance tekenaar

Pentium Core i7 3930K 32 GB, Windows 10 (64bit), vectorworks 2017 studio, Adobe Creaive Suite 6 Master Collection, Cinema4D Studio R17,X-frog 5.0, Intuos7 tablet, Kolor (panotour),
Total station Leica, Istar360, Vertex K8400 (3d printer)
0

#3 Gebruiker is offline   Jim 

• Forum Kenner
  • Lid geworden: 31-August 08
  • Stad:Leiden

Gepost 14 June 2017 - 04:23 PM

Beste Nidecker

Ik maak ook erg veel renderingen zelfs maar ik wordt hier een beetje pissig om.

Het feit dat ik antwoorden krijg van VSS die mij niet tevreden stellen.

Ik heb een eigen renderstijl, niet echt bijzonder en dat voert VW17 100 keer uit en dan weer niet dat snap ik niet.
Het antwoord dat ik misschien eerst het zichtvenster in OpenGL en dan weer in het gewenste rendermethode zet, is een zeer raar antwoord voor zeker de service van VSS en ook de kosten van 700,= per jaar.

De ene persoon zegt dat t een bekend probleem is bij DE en de ander hoort dit dan weer voor de 1e keer.
Het is al zeer warm en ik ben haast aan de kook met dit soort antwoorden van VSS, en omdat ik mijn werk niet kan afleveren.

Zojuist ben ik gebeld door DE, dat is dan wel weer netjes...... men gaat het probleem melden als BUG.

Ok prima, maar ik zit voorlopig met een klant minder en mijn centen ben ik kwijt.

Voor de rest maar even afkoelen denk ik.
VW 2017 / Renderworks
Windows10
0

#4 Gebruiker is offline   nidecker 

• Expert
  • Lid geworden: 17-June 04
  • Interests:3D-Windsurfen-snowboarden-MTB
  • Stad:Brasschaat

Gepost 15 June 2017 - 07:50 AM

Dag Jim

Spijtig dat je daardoor een klant kwijt bent, maar eerlijk gezegd, ik doe ook eerst de openGL rendering om te zien of alles wel goed ziet (tekenkundig) bij zichtvenster, men vergeet snel iets en als dan alles goed is zet ik hem naar mijn eigen renderstijl. Ik weet dat ze soms ook niet weten bij VSS, daarom zoek ik meestal wel zelf een oplossing of vraag naar bepaalde personen.

Ik hoop dat je met dit iets bent. Als ik eens iets hoor over dit probleem en weet een betere oplossing, laat ik het weten
Freelance tekenaar

Pentium Core i7 3930K 32 GB, Windows 10 (64bit), vectorworks 2017 studio, Adobe Creaive Suite 6 Master Collection, Cinema4D Studio R17,X-frog 5.0, Intuos7 tablet, Kolor (panotour),
Total station Leica, Istar360, Vertex K8400 (3d printer)
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers