VectorWorks forum: Raammodule - VectorWorks forum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1

Raammodule

#1 Gebruiker is offline   nidecker 

• Expert
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 17-June 04
  • Interests:3D-Windsurfen-snowboarden-MTB
  • Stad:Brasschaat

Gepost 30 January 2019 - 10:54 AM

Als ik de raammodule gebruik, krijg ik soms deze melding, zowel een tekening inporteerd van Vec 2018 als een nieuwe tekening in Vect 2019 (muur zelf samen gesteld). Weet iemand een oplossing

Bijgesloten miniatuur

• Bijgesloten Plaatje : lijnstijl.JPG

Freelance tekenaar

Pentium Core i7 3930K 32 GB, Windows 10 (64bit), vectorworks 2017 studio, Adobe Creaive Suite 6 Master Collection, Cinema4D Studio R17,X-frog 5.0, Intuos7 tablet, Kolor (panotour),
Total station Leica, Istar360, Vertex K8400 (3d printer)
0

#2 Gebruiker is offline   Rene 

• Expert
  • Lid geworden: 23-January 08
  • Interests:Tuinarchitectuur
  • Stad:Holten

Gepost 30 January 2019 - 11:17 AM

Hoi ,
Ik dacht natuurlijk dat ik weer de enigste was :lol:/>
Je gaat via hulpbronnen naar de map en kies voor de map lijnstijlen, je kopieert de de huidige lijnstijl met de zelfde naam met het enigste verschil dat de LS LP is geworden. Pas dit in de kopie aan met de juiste naam die je ook in de foutmelding kreeg. Pas dit ook in je sjabloon aan en sla dit op., dan ben je van het probleem af

René
HP Workstation Z820 nvidia Quadro K6000 12gb intern 32gb
Windows 10 prof.
VW 2019 tuin en landschap
Renderworks

​Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world
Albert Einstein
0

#3 Gebruiker is offline   nidecker 

• Expert
  • Lid geworden: 17-June 04
  • Interests:3D-Windsurfen-snowboarden-MTB
  • Stad:Brasschaat

Gepost 30 January 2019 - 11:36 AM

Hoi Rene

Je bent niet de enige, maar alvast bedankt voor de uitleg. Het is soms vervelend dat ze bepaalde dingen veranderen, zonder een goede uitleg ervan en dat niet alles automatisch wordt aangepast. Niet aan te doen.
Freelance tekenaar

Pentium Core i7 3930K 32 GB, Windows 10 (64bit), vectorworks 2017 studio, Adobe Creaive Suite 6 Master Collection, Cinema4D Studio R17,X-frog 5.0, Intuos7 tablet, Kolor (panotour),
Total station Leica, Istar360, Vertex K8400 (3d printer)
0

#4 Gebruiker is offline   JP de Koning 

• Nieuwkomer Forum
  • Lid geworden: 24-November 12
  • Stad:Eindhoven

Gepost 15 June 2019 - 07:35 PM

Puur uit nieuwsgierigheid, heeft iedereen dit probleem bij gebruik van het raam en deur gereedschap?

Bij mij leek het goed te werken (zonder de foutmelding) totdat ik een VW2018 bestand converteerde naar VW2019 met daarin kozijncomponenten en deze ging bewerken.
Sindsdien krijg ik de melding (2 tot 8 keer per tab in de tool) ook bij ieder nieuw, kaal en schoon document zodra ik de kozijntool open. Templates en Favorieten opschonen werkt niet, ergens zit er een kronkel in de bibliotheek...

De oplossing werkt prima maar ik vind het toch weinig elegant om overal de "[LS] ISO-02 Dashed" in de projectbibliotheek te moeten plakken.

Is het getriggerd door mijn versie conversie of heeft iedereen dit probleem?
Ik ben ook benieuwd of ik de oplossing mee moet nemen naar komende nieuwe versies.

Groet
JP
Vectorworks 2019 SP3 Architectuur
Windows 10 Pro 64bit 16GB RAM
NVIDIA GeForce GTX 1060
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers