VectorWorks forum: Shape Als Abonnement? - VectorWorks forum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1

Shape Als Abonnement? importeren shape als abonnement?

#1 Gebruiker is offline   Jaco 

• Forum Kenner
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 15-September 11
  • Stad:Leeuwarden

Gepost 30 March 2015 - 08:03 PM

Ik maak graag gebruik van de import functie als abonnement, met name bij de import van DWG/DXF. Ik zou graag zien dat een dergelijke tool ook voor het importeren van shape-bestanden beschikbaar komt.
Windows 10-64 pro

HP z640 workstation
NVidia Quadro k2200
32 GB intern
Intel Xeon E5-2630 V3 2,4 Ghz

Vectorworks 2016
Standard-Tuin&landschap
Renderworks
0

#2 Gebruiker is offline   kweenie 

• Forum Kenner
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 01-February 11
  • Stad:NL

Gepost 05 July 2015 - 08:12 AM

Bekijk Post Jaco, op 30 March 2015 - 08:03 PM, zei:

Ik maak graag gebruik van de import functie als abonnement, met name bij de import van DWG/DXF. Ik zou graag zien dat een dergelijke tool ook voor het importeren van shape-bestanden beschikbaar komt.

Het klinkt op zich goed, maar ik heb voor wat betreft shape-bestanden grote aarzeling om dit te wensen. Ik kom nog met enige regelmaat haperingen tegen in de verwerking van shape-bestanden door vectorworks (d.w.z. vrijwel alles buiten WGS en NAD) die soms opgelost kunnen worden door handmatig de georeferentie aan te passen. Als door een abonnement bij wijziging van de shape-bestanden ook de georeferentie informatie bijgewerkt wordt door deze opnieuw in te lezen dan worden alle handmatige correcties hierin ongedaan gemaakt met alle nare gevolgen van dien.
VW 2018 Landmark (US versie) + RenderWorks (meest recente versie)
Windows 10 64-bits, 16 GB RAM, Intel i5-4690K 3.5GHz, nVidia GeForce GTX-960 4GB
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers