VectorWorks forum: Tekening Loopt Vast - VectorWorks forum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1

Tekening Loopt Vast Het in- en uitzoomen mislukt.

#1 Gebruiker is offline   ingeemondt 

• Nieuwkomer Forum
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 12-February 18
  • Stad:Enschede

Gepost 05 March 2018 - 10:58 AM

Hoihoi!

Ik ben begonnen met een eigen bibliotheek voor het bedrijf waar ik werk. Nou open ik het oude bibliotheekbestand en de nieuwe versie van mij (ik teken alles opnieuw in de 2018 versie).
Ik wil dan uit zoomen om een ander object te verslepen. Als ik uit wil zoomen loopt de tekening vast. Naja niet vast, maar ik zie bovenin wel dat de tekening in- en uit gezoomd word, maar in de tekening krijg ik geen beweging.
Ik heb de tekeningen al meerdere keren opnieuw geopend. "Zoom in op tekenformaat" heb ik ook al geprobeerd, maar er verandert niks. Wat zou dit kunnen zijn??

Groetjes,
Inge.
0

#2 Gebruiker is offline   nidecker 

• Expert
  • Lid geworden: 17-June 04
  • Interests:3D-Windsurfen-snowboarden-MTB
  • Stad:Brasschaat

Gepost 05 March 2018 - 11:05 AM

Bekijk Post ingeemondt, op 05 March 2018 - 10:58 AM, zei:

Hoihoi!

Ik ben begonnen met een eigen bibliotheek voor het bedrijf waar ik werk. Nou open ik het oude bibliotheekbestand en de nieuwe versie van mij (ik teken alles opnieuw in de 2018 versie).
Ik wil dan uit zoomen om een ander object te verslepen. Als ik uit wil zoomen loopt de tekening vast. Naja niet vast, maar ik zie bovenin wel dat de tekening in- en uit gezoomd word, maar in de tekening krijg ik geen beweging.
Ik heb de tekeningen al meerdere keren opnieuw geopend. "Zoom in op tekenformaat" heb ik ook al geprobeerd, maar er verandert niks. Wat zou dit kunnen zijn??

Groetjes,
Inge.

Als je ingezoomd hebt, moet je eens je tekening verschuiven met je handje, waarschijnlijk kan je VGA kaart het niet aan. Ook eens je instellingen van je weergave eens veranderen: Extra->Instellingen->Voorkeuren vectorworks->weergave en daar eens met GDI en weergave bij navigatie eens spelen.
Freelance tekenaar

Pentium Core i7 3930K 32 GB, Windows 10 (64bit), vectorworks 2017 studio, Adobe Creaive Suite 6 Master Collection, Cinema4D Studio R17,X-frog 5.0, Intuos7 tablet, Kolor (panotour),
Total station Leica, Istar360, Vertex K8400 (3d printer)
0

#3 Gebruiker is offline   ingeemondt 

• Nieuwkomer Forum
  • Lid geworden: 12-February 18
  • Stad:Enschede

Gepost 05 March 2018 - 11:06 AM

Oké thanks! Ik ga het gelijk even proberen
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1

1 Gebruiker(s) lezen dit topic