VectorWorks forum: Kenmerkenpalet Naar Klasse - VectorWorks forum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1

Kenmerkenpalet Naar Klasse

#1 Gebruiker is offline   mve 

• Expert
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 03-January 07
  • Stad:roeselare

Gepost 17 September 2014 - 09:08 AM

Hoe kan ik in vectorscript in één commando (indien deze bestaat) het kenmerkenpalet volledig laten verwijzen naar de klasse instellingen.
Optie die ik nu zie is dat er een object getekend wordt in VS en dat deze dan nadien gewijzigd worden met bv. SetLSByClass(LNewObj); maar dit is te omslachtig.

Ik had graag vooraan in m'n VS een commando geplaatst dat alle objecten (verschillende objecten) telkens naar de gevraagde klasseinstellingen getekend worden.

Ter info: in het PIO zitten verschillende objecten die getekend worden in verschillend klassen

grtn
mvg,
Vandewalle Mathias

> mac os 10.9.3 VW 2014 ARC
0

#2 Gebruiker is offline   DiBa 

• Nieuwkomer Forum
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 24-February 15
  • Stad:Ekeren

Gepost 24 February 2015 - 10:12 AM

Bekijk Post mve, op 17 September 2014 - 09:08 AM, zei:

Hoe kan ik in vectorscript in één commando (indien deze bestaat) het kenmerkenpalet volledig laten verwijzen naar de klasse instellingen.
Optie die ik nu zie is dat er een object getekend wordt in VS en dat deze dan nadien gewijzigd worden met bv. SetLSByClass(LNewObj); maar dit is te omslachtig.

Ik had graag vooraan in m'n VS een commando geplaatst dat alle objecten (verschillende objecten) telkens naar de gevraagde klasseinstellingen getekend worden.

Ter info: in het PIO zitten verschillende objecten die getekend worden in verschillend klassen

grtn

Staat in het document de optie "Automatisch toekennen" aan bij de klassekenmerken waarin de objecten gecreëerd worden?

Dirk
Mvg
Dirk
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers