VectorWorks forum: All-Round Bouwkundig Architect/ Ontwerper Zoekt Baan En/of Project - VectorWorks forum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1

All-Round Bouwkundig Architect/ Ontwerper Zoekt Baan En/of Project

#1 Gebruiker is offline   macvos 

• Nieuwkomer Forum
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 05-March 11
  • Stad:arnhem

Gepost 27 February 2014 - 02:14 PM

Geachte lezer,

In de regio Utrecht/ Gelderland zoek ik een baan als architect/ projectleider en/of ontwerper bij een architecten bureau of interieurarchitect. Mocht u alleen op projectbasis iemand zoeken dan is dit natuurlijk ook bespreekbaar.

Sinds 1996 ben ik werkzaam geweest bij een vijftal kleine tot middelgrote architectenbureaus, waarbij ik mij ontwikkeld heb van bouwkundig tekenaar tot ontwerper/ projectleider en architect. In 2002 heb ik mijn studie aan de Academie van Bouwkunst Rotterdam “met genoegen” afgerond. Ervaring heb ik opgedaan met projecten in de seriematige woningbouw, particuliere woningbouw, kleinschalige utiliteitsbouw, gezondheidszorg eerste lijn en “Sport & Leisure”. Het betroffen hierbij zowel nieuwbouw als renovatie-/
verbouwprojecten. Ik ben breed inzetbaar in alle fasen van het ontwerp- en bouwproces. Met het ontwerpen van woningbouwprojecten heb ik affiniteit en in een team daaraan werken geeft mee veel voldoening.

Collega’s typeren mijn kwaliteiten als technisch goed onderlegd, creatief, beschikkend over een helder analytisch denkvermogen, een sterk verantwoordelijkheidsgevoel, een grote werklust en een lange adem. Daarnaast werk ik nauwkeurig, ben ik pragmatisch en kenmerkt mijn manier van communiceren zich als open, direct en doelgericht. Integriteit, rust, betrokkenheid en loyaliteit karakteriseert mijn persoonlijkheid.

Mocht uw interesse zijn gewekt dan zou ik graag de gelegenheid krijgen mijzelf in een persoonlijk gesprek nader voor te stellen.

Met vriendelijke groet,

Gerwin Vos
(http://www.linkedin....winvosarchitect)

Bijlagen:
- curriculum vitae
- portfolio (klik op onderstaande link om portfolio te dowloaden)
https://dl.dropboxus...o_GerwinVos.pdf

Bijgesloten bestand(en)

0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers