VectorWorks forum: Animatie - VectorWorks forum

Ga naar inhoud

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

Animatie

#1 Gebruiker is offline   steven.v.b 

• Trouwe forumbezoeker
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 18-February 14
  • Stad:wommelgem

Gepost 14 November 2014 - 09:27 AM

Beste,

ik ben momenteel bezig met een kantoor in 3D te tekenen (vw 2014 student ) en er vervolgens een animatie volgens pad van te maken. Ik heb mijn camera's gezet en tekenzones van gemaakt. Vervolgens een test gedaan in draadstructuur en openGL en deze zijn gelukt. Nu probeer ik deze met materialen te renderen via renderworks snel en finaal maar daar loopt hij iedere keer vast op telkens een ander punt.
specs pc:
-Windows 7 64 bit
-i5
-16 gig ram
-gtx 760
-vw 2014 student
-ssd schijf 0,5 TB

Zijn het instellingen die het doen vastlopen of is het mijn i5 processor die te zwak is? heeft er iemand een idee?

Bedankt
0

#2 Gebruiker is offline   BaRa 

• Bart
  • Groep: Administrators
  • Lid geworden: 18-June 04
  • Stad:Gent

Gepost 14 November 2014 - 12:49 PM

Bekijk Post steven.v.b, op 14 November 2014 - 09:27 AM, zei:

Beste,

ik ben momenteel bezig met een kantoor in 3D te tekenen (vw 2014 student ) en er vervolgens een animatie volgens pad van te maken. Ik heb mijn camera's gezet en tekenzones van gemaakt. Vervolgens een test gedaan in draadstructuur en openGL en deze zijn gelukt. Nu probeer ik deze met materialen te renderen via renderworks snel en finaal maar daar loopt hij iedere keer vast op telkens een ander punt.
specs pc:
-Windows 7 64 bit
-i5
-16 gig ram
-gtx 760
-vw 2014 student
-ssd schijf 0,5 TB

Zijn het instellingen die het doen vastlopen of is het mijn i5 processor die te zwak is? heeft er iemand een idee?

Bedankt

Moeilijk te antwoorden zonder file :-) Maar: zelf zou ik animaties altijd in Cinema 4D maken. En Cinema 4D is gratis voor studenten. De uitwisseling van VW naar C4D loopt zeer soepel, dus misschien is dat een optie? En C4D gaat niet vastlopen.

P.S.: als je het bestand kan posten, wil ik je gerust helpen om het richting C4D te krijgen en je camera-animatie voor elkaar te krijgen.
MacOS Skunk - altijd de nieuwste versie van VW en C4D

"We moeten partij kiezen. Neutraliteit is in het voordeel van de onderdrukker, nooit in het voordeel van het slachtoffer." - Elie Wiesel
0

#3 Gebruiker is offline   steven.v.b 

• Trouwe forumbezoeker
  • Groep: Members
  • Lid geworden: 18-February 14
  • Stad:wommelgem

Gepost 17 November 2014 - 06:49 PM

@BaRa bedankt voor de hulp heb juist c4d geïnstalleerd en ga het nu wat uitzoeken hoe ik dit moet gebruiken

mvg

Steven
ps: ik zal eerst zelf eens prutsen en als ik er al iets uitgekregen heb zal ik het posten. misschien kan je dan zien of ik het veel handiger kon doen met andere tools :D/>
0

Deel dit topic:

Pagina 1 van 1
  • Je kunt geen nieuwe topic starten
  • Je kunt niet antwoorden op deze topic

1 Gebruiker(s) lezen dit topic
0 gebruikers, 1 gasten, 0 anonieme gebruikers